Monday, August 8, 2011

Mate aku dah nampak duet $$$$$$$$




Diploma

Degree

master

Phd



ok ni nak citer, aku dah nampak dah hale tuju aku yang selame ni aku carik2. terimekaseh En Pid (peganti lecture Pn yusandra cuti bersalin). GILER ar dia tu..haha. tpi best. arini dia bgi kelas motivasi tentang hale tuju kteorang bdk2 sport science ni yang korang anggap xde keje nnti kan? ok thankz. nak taw gaji bdk diploma couse aku kalo kuar brape? RM 6000 paling koman (gym intructor) giler kan? yang ni aku kire klo keje 1 ari 2 jam keje. smggu 5 hari on day. Bayangkan kalo keje 6 jam 1 ari? haha. ramai je senior aku dh pkai kereta besau lecture aku pon mampu MYvi aje.

ok full stop. malas nak citer pasal duet.

ok skang aku 19,20 dah abes diploma. 22 dah abes degree. 24 dah ade master.28 dah ade phd, (ini EN Pid yang citer) insyallah kalo ade rezeki kan. merancang tu lagi baek dari angan2 kosong. insyallah aku akan buktikan dengan izin Allah.

DR ZAHARIN ABDULLAH.

No comments:

Post a Comment